רצינו לקנות דירה ראשונה והרגשנו אבודים מול כל המסמכים והבדיקות. המשרד ליווה אותנו מהבדיקות המקדמיות ועד החתימה, הסביר כל סעיף בסבלנות והגן עלינו במו״מ מול הצד השני. קיבלנו תחושת ביטחון אמיתית, ובסוף נכנסנו לדירה שלנו בראש שקט.
רצינו לקנות דירה ראשונה והרגשנו אבודים מול כל המסמכים והבדיקות. המשרד ליווה אותנו מהבדיקות המקדמיות ועד החתימה, הסביר כל סעיף בסבלנות והגן עלינו במו״מ מול הצד השני. קיבלנו תחושת ביטחון אמיתית, ובסוף נכנסנו לדירה שלנו בראש שקט.